ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Посібник "НУШ. Порадник для вчителя" містить теми,
які охоплюють основні питання НУШ: знайомство з новим Державним стандартом і
модельною навчальною програмою,
інтегрований підхід до навчання,
стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та
інші.
“Порадник для вчителя” створено
як онлайн-ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси:
літературу, фотографії, відео тощо.
Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації
·
Учити новому мисленню, методам пізнання й
самоорганізації;
·Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як
учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто,
крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
·
Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у
динаміці;
·
Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний
шлях до самореалізації по спіралі:

Інтерактивний посібник-глосарій для вчителів початкових класів
КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ
ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НУШ)Курс ознайомить із новим Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Це обов’язковий етап підвищення кваліфікації вчителів, які набиратимуть 1-й клас у 2018 році та 2019 році.
Наказ МОНУ від 15.01.2018 р. № 34 та №36
лист-роз'яснення про онлайн-курс
МОДУЛЬ 1. Загальні правила
МОДУЛЬ 2. Організація класу
МОДУЛЬ 3. Інтегроване навчання
3.1. Наскрізні вміння
3.1. Наскрізні вміння
Інтегрований розвиток наскрізних умінь. Частина 2
3.2. Інтеграція та інтегроване навчання
100 шкіл України 2017 року долучились до Всеукраїнського експерименту з питань розроблення, апробації та впровадження навчально-методичного забезпечення діяльності початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Першокласники, які братимуть участь в експерименті, вивчатимуть новий предмет – інтегрований курс «Я досліджую світ». Відповідно до наказу МОН України від 16.08.2017 р № 1181, на інтегрований курс у першому класі передбачено 7 годин на тиждень. Як розподілити навчальний час, аби усі 6 галузей, які вивчаються у контексті інтегрованого курсу, були реалізованими? Вчитель, отримавши педагогічну свободу, може самостійно визначати способи інтеграції освітніх галузей, важливо лише зрозуміти: поєднувати навчальний матеріал варто так, аби у контексті інтегрованого заняття в учнів формувалось цілісне сприйняття світу. І, звичайно, курс "Я досліджую світ" має стояти першим уроком кожного дня, оскільки кожного дня у контексті цього інтегрованого курсу має проходити практика "Ранкова зустріч" Орієнтовний розклад навчальних занять у 1 класі з урахуванням вимог Державного стандарту початкової загальної освіти:Як скласти розклад у 1 класі відповідно до нового Державного стандарту?
1клас
Модельна навчальна програма. Тиждень 1: «Я – школяр»
Модельна навчальна програма. Тиждень 5: «Осінь»
Модельна навчальна програма. Тиждень 6: «Я і моя Батьківщина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 7: «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»
Модельна навчальна програма. Тиждень 8: «Техніка, яка допомагає»
Модельна навчальна програма. Тиждень 9: «Ігри»
Модельна навчальна програма. Тиждень 10: «Театр»
Модельна навчальна програма. Тиждень 11: «Мода»
Модельна навчальна програма. Тиждень 12: «Пригоди крапельки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 13: «Зима»
Модельна навчальна програма. Тиждень 14: «Таємниці космосу»
Модельна навчальна програма. Тиждень 15: «Подорожуємо в часі»
Модельна навчальна програма. Тиждень 16: «Зимові свята»
Модельна навчальна програма. Тиждень 17: «Світ захоплень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 18: «Я – мандрівник»
Модельна навчальна програма. Тиждень 19: «Ми – дослідники. Ми – винахідники»
Модельна навчальна програма. Тиждень 20: «Спорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 21: «Мої улюблені книжки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 22: «Транспорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 23: «Професії»
Модельна навчальна програма. Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?»
Модельна навчальна програма. Тиждень 25: «Весна»
Модельна навчальна програма. Тиждень 26: «Весняні свята. Великдень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 27: «Навіщо їсти»
Модельна навчальна програма. Тиждень 28: «Світ рослин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 29: «Світ тварин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 30: «Веселка»
Модельна навчальна програма. Тиждень 31: «Моя родина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 32: «Ми – українці. Ми – європейці»
Модельна програма. Тиждень 33" Літо"
Модельна навчальна програма. Тиждень 6: «Я і моя Батьківщина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 7: «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»
Модельна навчальна програма. Тиждень 8: «Техніка, яка допомагає»
Модельна навчальна програма. Тиждень 9: «Ігри»
Модельна навчальна програма. Тиждень 10: «Театр»
Модельна навчальна програма. Тиждень 11: «Мода»
Модельна навчальна програма. Тиждень 12: «Пригоди крапельки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 13: «Зима»
Модельна навчальна програма. Тиждень 14: «Таємниці космосу»
Модельна навчальна програма. Тиждень 15: «Подорожуємо в часі»
Модельна навчальна програма. Тиждень 16: «Зимові свята»
Модельна навчальна програма. Тиждень 17: «Світ захоплень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 18: «Я – мандрівник»
Модельна навчальна програма. Тиждень 19: «Ми – дослідники. Ми – винахідники»
Модельна навчальна програма. Тиждень 20: «Спорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 21: «Мої улюблені книжки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 22: «Транспорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 23: «Професії»
Модельна навчальна програма. Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?»
Модельна навчальна програма. Тиждень 25: «Весна»
Модельна навчальна програма. Тиждень 26: «Весняні свята. Великдень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 27: «Навіщо їсти»
Модельна навчальна програма. Тиждень 28: «Світ рослин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 29: «Світ тварин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 30: «Веселка»
Модельна навчальна програма. Тиждень 31: «Моя родина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 32: «Ми – українці. Ми – європейці»
Модельна програма. Тиждень 33" Літо"
МАТЕМАТИКА
Вкладки 1–8 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Вкладки 1–31 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–31
ІІ семестр
Математика 2 семестр
Особливості роботи з навчальним посібником
Конспекти з української мови 1 клас НУШВкладки 1–31 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–31
ІІ семестр
Математика 2 семестр
Особливості роботи з навчальним посібником
https://drive.google.com/drive/folders/1tOvWfJjXSRJ3oCfcttWhet81hzmuH8ZL
ЗАПОВНЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ У ПЕРШОМУ КЛАСІ: РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН
Міністерством освіти затверджені нові методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.
Необхідність нових рекомендацій у Міносвіти пояснюють переходом шкіл на новий стандарт початкової освіти.
Документ визначає правила заповнення та особливості ведення журналів класними керівниками та вчителями, які викладають окремі предмети.
Разом з тим, автори рекомендацій зазначають, що календарне, поурочне планування та модельна програма має складатись вчителем у довільній формі.
У Міністерстві освіти наголошують, що формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя, а встановлення універсальних y межах закладу школи, міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим.
Також рекомендаціями визначена автономія вчителя, яка має бути забезпечена академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.
«Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, самостійно переносити теми уроків відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем», - йдеться у рекомендаціях Міністерства освіти і науки.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ЖУРНАЛУ УЧНІВ 1 КЛАСУ
Немає коментарів:
Дописати коментар